الأربعاء، 26 ديسمبر 2012

محتجالك ........ عبيرالرملى




محتجالك


خلاص هتمشى وتسيبنى حايره محتجالك

طب قولى حاجه طمنى بيها
قولى راجع

انا محتجالك

محتاجه حضن يضمنى

محتاجه قلبك يخاف على يحبنى
محتاجه قلبك يحسنى

محتاجه تيجى تودنى محتاجه تشعر بهمى
محتجالك فوق ما يتصور خيالك
انا بيك قويه وقادره اعيش

محتجالك تكون بحضنى متسبنيش
انا بيك بحارب اهااااااات الحياه
محتجالك

محتاجه ثقتك بقلبى وايمانك بحبى
محتاجه احس انك عايزنى انى حياتك انى الربيع
دموعى جفت من بعادك 
عايزه حنانك ومشتقالك
حاسه بغربه وانت بعيد حاسه بوحده
امواج بتعصف قلبى الوحيد وجراح كتير

محتجالك
محتاجه احس انك حبيبى وانا حبيبك

انك قريبى صورتك ملمحى

محتاجه احس انى حياتك وكل زادك

قلبى حزين جرحى كبير

دموعى جفت عيونى تعبت

محتجالك

محتاجه حضنك عايزه امانك

محتاجه قلبك يضمنى يحنو على يحبنى
محتاجه ايديك تمسح دموعى تحسنى

تـ تبطب على ومن احزانى تشدنى

شفت انا اد ايه محتجالك

شفت حنينى واحساسى بيك

شفت انك حياتى وبيك بعيش

خلاص هتمشى مش جاى تانى

طب ليه بتيجى

طب ليه بتوعد وتخطب ودادى

هتروح وتنسا

طب قولى راجع طمن فؤادى

متقولش بايع وتزيد الامى

طب قولى فاكر

هتروح وتنسا وانا محتجالك

هناك تعليقان (2):