الخميس، 27 ديسمبر 2012

من الديوان الثالث عشانك


 
 
 
من الديوان الثالث عشانك
مفتكرشى
مفتكرشى إنى هقبل ** يوم تجينى بيها مره
واحده تانيه لما تيجى ** قلتهالك إنى حره


ليه تشاركنى كل فرحى **خليهالك بس ذكرى
إنى انا لوحدى اللى كنت ** واشتريتك وانت خنت
واشتهيت ضحكة سنينك ** وانتهيت تبقى لى ضره
مفتكرشى
مفتكرشى انك تلاقى ** قلب حبك أد قلبى
مفتكرشى انك تصاحب ** حب تانى وابقى خبى
عنى دمعك لما تبكى **عنى روحك لما تشكى
وانى انا لوحدى اللى كنت **واشتريتك وانت خنت
واشتهيت ضحكة سنينك** وانتهيت تبقى لى ضره
مفتكرشى
لماتكفينى بحنانك واما تشتاقنى بكيانك
مش هقولك تعمل ايه
واما تسكنى ف ضلوعى واما ترحمنى ف خضوعى
مش هفكر تانى ليه
هيه فرصه باديهالك لسه ليك جوايا مره
وانى انا لوحدى اللى كنت **واشتريتك وانت خنت
واشتهيت ضحكة سنينك** وانتهيت تبقى لى ضره
مفتكرشى
كلمات /عبد الناصر رجب


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق